نظارت گسترده برای تداوم ثبات قیمت کالاهای اساسی

سلیمانی دشتکی بر نظارت گسترده برای تداوم ثبات قیمت کالاهای اساسی در خوزستان خبر داد و گفت: در این راستا گروه‌های نظارتی شامل بازرسین صنوف، تعزیرات و صمت و در کنار آنها دادستانی و بسیج حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (یکشنبه ۲ خرداد) در پایان بازدید از انبارهای کالاهای اساسی، کارخانجات تولید روغن و صنایع جانبی مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی (ره) که با حضور بابک دین پرست معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار استان تقریبا به صورت هفتگی برگزار می‌شود و در ذیل این ستاد کمیته‌های مختلفی را تشکیل دادیم و در رده بعدی این ساختار هم گروه‌های نظارتی شامل بازرسین صنوف، تعزیرات و صمت و در کنار آنها دادستانی و بسیج نیز حضور دارند. 

 

استاندار خوزستان افزود: ما برای برخی از کالاهای اساسی همچون سیمان عرضه و فروش جدید در سطح شهر ایجاد و دقیقا آنالیز قیمت کردیم و قیمت به حدود ۳۶ هزار تومان رسید و در حال نظارت هستیم که این ثبات در قیمت تداوم داشته باشد‌ و به وفور در اختیار مردم قرار داده شود. 

 

وی اضافه کرد: در خصوص مرغ نیز که مردم مشکل داشتند کمبود مرغ در ماه رمضان داشتیم و اکنون هم تا حدی این کمبود وجود دارد در عین حال با بهره‌برداری از جوجه ریزی های صورت گرفته و همچنین کاهش مصرف نسبت به ماه رمضان و واردات از استان‌های دیگر و نظارت قوی‌تری که انجام شده وضعیت رو به بهبودی و ثبات است. 

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در ارتباط با شکر، روغن و سایر کالاها نیز مشکل خاصی نیست و شاید در نحوه توزیع مشکل داشته باشیم اما از نظر میزان کالا مسأله ای نداریم.

 

کد خبر 1059169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha