رونمایی از ۱۰۰ عنوان کتاب به مناسبت سوم خرداد در همدان

سردار ظفری ، از رونمایی ۱۰۰ عنوان کتاب در همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: سوم خرداد نماد مقاومت و سرمایه عظیمی برای نسل جوان است.

«سردار مهدی ظفری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در همدان از برگزاری تجمع مردمی در میدان امام(ره) در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: رونمایی از ۱۰۰ عنوان کتابی که در سال ۹۹ چاپ شده در دستور کار است که در این مهم از ظرفیت مردمی استفاده شده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر تحقق وعده الهی و پیروزی پس از هشت سال جنگ تحمیلی، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، افزود: فتح خرمشهر الگوئی برای همه ما و حتی در جهان است که با مقاومت و ایثار رزمندگان ما به دست آمد.

 

وی  با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر کمر دشمن را شکست گفت: این پیروزی در دفاع مقدس سند افتخار ایران و موجب ارتقای منزلت این کشور در عرصه بین المللی شد و معادلات دشمن را به هم زد.

 

وی با بیان اینکه رشادت‌های سوم خرداد به درستی برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد : سوم خرداد نماد صلابت، ایستادگی، استقامت، ولایت پذیری و ظلم ستیزی ملت ایران بوده که تحقیر آمیزترین شکست برای دشمن و نشان دهنده فداکاریها، رشادتها و ایثارگری دلیر مردان این سرزمین است

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرمایه عظیمی است که می‌تواند برای جوانان انقلاب بسترساز باشد گفت: دستاوردهای زیادی از دفاع مقدس داریم که یکی تنبیه متجاوز و دیگری قدرت بازدارندگی ماست.

 

ظفری با بیان اینکه اندیشه شهید سلیمانی جهانی بود و فرهنگ دفاع مقدس بود که شهید سلیمانی را بزرگ کرد گفت: فرهنگ دفاع مقدس انسان‌ساز است که باید آن را تبیین و بسترسازی کنیم و اجازه ندهیم ارزش‌های آن در بستر سلایق، حزب، گروه، جناح چپ و راست کوچک شود.

 

وی با بیان اینکه در هر شهرستان کمیته پژوهش و آموزش شکل گرفته که در این راستا آموزش نویسندگی را هم داریم گفت: سال گذشته ۱۳ عنوان کتاب در اسدآباد نوشته شد و نقش زنان در جامعه دینی و دفاع مقدس و روحانیت در این عناوین مورد توجه قرار گرفت.

 

کد خبر 1059187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha