برگزاری جشن ویژه سوم خرداد در موزه «دفاع مقدس» فارس

کوشکی جهرمی گفت: جشن ویژه سوم خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محوطه باز مرکز فرهنگی موزه «دفاع مقدس» در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه 2 خرداد) از برگزاری برنامه های ویژه به مناسبت سوم خرداد در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: رزمندگان استان فارس در آزادسازی خرمشهر حضور موثری داشته اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه هایی به این مناسبت در شیراز و سایر نقاط فارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: بدین ترتیب در روز سوم خرداد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سردار «محمدجعفر اسدی»، فرمانده لشکر «33 المهدی(عج)» در دوران دفاع مقدس به سخنرانی خواهد پرداخت و فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و رزمندگان در این مراسم حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: جشن ویژه سوم خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محوطه باز مرکز فرهنگی موزه «دفاع مقدس» در شیراز برگزار خواهد شد.

کوشکی جهرمی با اشاره به رونمایی کتاب به همین مناسبت بیان کرد: امسال ۲۳ عنوان کتاب، شامل سه عنوان با موضوع تاریخ شفاهی و ۲۰ عنوان در موضوعات دیگر رونمایی می ‌شود و در قالب برنامه «فاتحان خرمشهر» با سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان از آنها تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش گسترده ارتش و سپاه و بسیج و جهاد و دیگر نیروهای مردمی و دولتی در آزادسازی خرمشهر و برای استفاده حداکثری مردم از 2 خرداد، برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی فارس در این خصوص پخش می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس اعلام کرد: تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر با تهیه بسته محتوایی برای ائمه جمعه و جماعات استان در مکا‌ن‌هایی که امکان حضور مردم در مساجد و حسینیه‌ ها وجود دارد، جلسه پرسش و پاسخ از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان، تولید انیمیشن و موشن گرافی و کلیپ توسط دستگاه‌های متولی و ... از سایر برنامه های فارس به مناسبت آزادسازی خرمشهر است.

کد خبر 1059193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha