ویژه برنامه قرآنی «ختم سوره مبارکه یاسین» در کانون فرهنگی هنری عفت برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: ویژه برنامه قرآنی «ختم سوره مبارکه یاسین» در مسجد عباسیه کانون فرهنگی هنری عفت با حضور نمازگزاران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه قرآنی «ختم سوره مبارکه یاسین» در مسجد عباسیه کانون فرهنگی هنری عفت با حضور نمازگزاران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این برنامه قرآنی هر هفته به همت اعضای کانون در مسجد پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: چنین برنامه های قرآنی می تواند نقش مهمی در ترویج معارف قرآن کریم و زمینه آشنایی آنها با فرهنگ قرآن کریم در بین نوجوانان و جوانان باشد.

 

شیرپور اذعان داشت: برای تربیت قرآنی نوجوانان و جوانان نیازمند آشناتر کردن آنها با این کتاب آسمانی هستیم و توفیق چنین برنامه های قرآنی در کانون با مشارکت اهالی محله فراهم شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز با برپایی برنامه قرآنی جزءخوانی توانستیم بسیاری از نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کنیم.

 

شیرپور یادآور شد: ترویج فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان از مهمترین برنامه های این کانون است که به همت امام جماعت و هیئت امنا مسجد انجام می شود.

 

کد خبر 1059202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha