سازمان استاندارد به دنبال ارتقا کیفیت و اعتبار کالاهای ایرانی است

شریعتی گفت: سازمان استاندارد به دنبال ارتقای کیفیت و اعتبار کالاهای ایرانی در داخل و خارج از کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «غلامرضا شریعتی» در نشست با استاندار قزوین که امروز (یکشنبه 2 خرداد) در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: سازمان استاندارد خود را در کنار صنایع می بیند و مقابل آنها قرار ندارد و به دنبال ارتقای کیفیت و اعتبار کالاهای ایرانی در داخل و خارج از کشور است.

 

رئیس سازمان ملی استاندارد ادامه داد: این سازمان تلاش می کند تا در رونق تولید داخلی اثرگذار باشد و توجه جدی به سلامت، ایمنی و حفظ اعتبار برند کالاهای ایرانی دارد و این سازمان با همراهی دیگر دستگاه ها می کوشد تا بتواند خدمتگذار خوبی در حوزه تولید باشد.

 

وی با اشاره به ویژگی های استان قزوین افزود: قزوین از استان های صنعتی کشور است و با توجه به صنعتی بودن این استان و تنوع واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری در این استان،  تقویت نیروی انسانی در حوزه استاندارد، انتظاری درست است.

 

در ادامه استاندار قزوین اظهار کرد: قزوین استانی صنعتی است که واحدهای تولیدی و صنعتی متعددی در این استان فعالیت دارند، بنابراین استاندارد نقش بسزایی در پیشبرد اهداف توسعه و رونق صنعت این استان دارد.

 

«هدایت الله جمالی پور» خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های این استان در حوزه صنعتی، کشاورزی و جذب سرمایه گذار خارجی لازم است تقویت نیروی انسانی در حوزه استاندارد را داشته باشیم.

 

گفتنی است رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای ورود به استان قزوین با حضور در گلزار شهدای قزوین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

کد خبر 1059218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha