بابلسر پایلوت اجرای طرح ملی «جبهه خرمشهرها» شد

سردار سلیمانی از اجرای رسمی طرح ملی«جبهه خرمشهرها» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: تلاش داریم با تشکیل محلات مهدوی مشکلات مردم با ظرفیت همان محله مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌سردار «سیاوش مسلمی» پیش از ظهر امروز(۲خرداد) در همایش طرح جبهه خرمشهرها که با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان  بسیج مستضعفین در شهرستان بابلسر در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از کارکردهای طرح بزرگ و شایسته طرح جبهه خرمشهر ها ،رجعت به مسجد است تا بتوانیم همه مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را در محله با محوریت مسجد حل کنیم .

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: در این طرح قرار است محله مهدوی شکل بگیرد و با همکاری بسیج و امامان جماعت محلات، مسئولان و  ذی نفوذانی که در محله هستند با بررسی مشکلات محله رفع شود.

 

وی خاطرنشان شد: یکی از کارکردهای این طرح  استفاده از  ظرفیتهای مادی و معنوی همان محله ، برای رفع مشکلات است.

 

سردار مسلمی بیان کرد: این طرح برای اولین بار در کشور در سطح بابلسر در حال شکل گیری است.

 

وی به آغاز اجرای آزمایشی این طرح از یک سال گذشته تا کنون اشاره کرد و افزود: خداوند متعال را شاکریم این طرح را با تجربیات ارزشمندی که کسب شده در مدت اجرای آزمایشی با حضور رئیس سازمان  بسیج مستضعفین  به صورت استانی رونمایی خواهیم کرد.

 

سردار مسلمی با اشاره به بندهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: طرح ملی «جبهه خرمشهرها» می تواند زمینه ساز خوبی برای اجرایی شدن گام دوم انقلاب باشد، ان شاء الله ،منشاء خیر و برکت برای تحقق و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد.

کد خبر 1059220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha