اعضای گروه سرود و فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری بینات تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات شهرستان پارس آباد گفت: جمعی از اعضای گروه سرود و فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری بینات با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد تجلیل شدند.

«طاهره باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از اعضای گروه سرود و فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری بینات با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد تجلیل شدند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات شهرستان پارس آباد تصریح کرد: این آئین با رعایت دستور العمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری در صحن مسجد برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: این برنامه معنوی با هدف اهدا لوح سپاس و هدایایی برای اعضای گروه سرود و فعالان قرآنی که در ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند، برپا شد.

 

باقری خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی برای اعضای نوجوان و جوان این کانون از دیگر برنامه های آموزشی است که طی هفته جاری برپا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات افزود: آموزش مقابله با آسیب های اجتماعی و بیان تربیت قرآنی از جمله موضوع های بود که توسط امام جماعت مسجد برای اعضای کانون بیان شد.

 

باقری ادامه داد: هم اکنون بیش از 792 عضو این کانون هستند و در طرح ملی «ایران قوی» توانستیم 12 هزار و 475 امتیاز را از آن خود کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات اضافه کرد: برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا هم اکنون به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1059233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha