راهکارهایی ساده و مفید برای مقابله با افسردگی در«کلید طلایی»/ تولیدات مجازی فرهنگسرای اندیشه وارد فاز جدید شد

فرهنگسرای اندیشه با تولید مجموعه تصویری «کلید طلایی» راهکارهای ساده برای حل مشکلات روانشناسی را معرفی کرده است.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، روانشناسی یکی از مهم‌ترین و بروزترین علوم در زمینه مطالعات ذهنی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعه روان و ذهن، فرآیند ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد. به عبارت دیگر روانشناسی علمی است که در آن درباره حالات روانی و رفتار آدمی تحقیق و بررسی می‌شود. 


در دهه‌های اخیر و با گسترش مشکلاتی که گریبانگیر انسان مدرن و جوامع شهری شده است، اختلالات روانی به ویژه افسردگی و ناامیدی متداول شده است. گاهی اوقات احساس ناراحتی و غم  و یا سایر احساسات منفی می‌تواند، یک قسمت عادی از زندگی باشد، اما وقتی عواطفی مانند نا‌امیدی بروز کند و به مدت طولانی ادامه یابد. ممکن است در نهایت موجب افسردگی شود. 


این مشکل روانشناسی اگرچه در مواردی عمیق و بحران‌زاست اما با راه‌حل‌های ساده‌ای می‌توان آن را درمان کرد.


مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 در ادامه تولیدات مجازی خود از جمله «رادیو اندیشه»، «باسط»، تلنگر»، «مشق عشق» و ... دست به تولیدات ویژه با عنوان «کلید طلایی» زده و تلاش می‌کند سوالات و ابهامات شهروندان در موضوعات روانشناسی را پاسخ دهد. در این راستا، خانه فرهنگ نیایش که از زیرمجموعه‌‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 است در ویژه برنامه جدید خود با عنوان «کلید طلایی» راهکارهای ساده‌ای را برای حل مشکلات روانی و افسردگی معرفی کرده است. 


این تولیدات تصویری کوتاه که به مرور در فضای مجازی خانه فرهنگ نیایش منتشر می‌شود حاوی اطلاعاتی مفید و سودمند از دکتر مژگان سلطانی، کارشناس ارشد روانشناسی با موضوع راهکارهای مقابله با افسردگی، ناامیدی، غم و ... است. 


علاقه‌مندان برای دریافت این تولیدات تصویری و بهره‌مندی از راهکارهای مقابله با افسردگی می‌توانند به صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ نیایش به آدرس https://www.instagram.com/khaneh_farhange_niyayesh/ مراجعه کنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۷۷۵۵۱۴۶۱ و ۷۷۵۸۲۲۹۹ تماس بگیرند.
 

کد خبر 1059307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha