سالروز آزادی‌سازی خرمشهر حماسه الهی است

حجت الاسلام اکبری، گفت: سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر یک حماسه الهی است که با اتحاد و همدلی مردم این پیروزی رقم خورد.

حجت الاسلام اله رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امروز  مصادف است با سوم خرداد سالروز  فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس درسال۱۳۶۱ این روز رادر تقویم به نام روز مقاومت ایثار و پیروزی نام گذاری کردند . 

 

امام جمعه سنقر و کلیایی افزود: یک شهر مهم را در  زمان جنگ‌ از دست دادیم  این تاریخ ها برای یاد آوری بازگو می کنم چون ایام الله و یاد اوری این مطالب فقط تاریخ نیست بلکه برای عبرت است  جوانان ایران زمین خرمشهر را با دست خالی در ابتدای انقلاب نوپای جمهوری اسلامی در زمانی  که کشورهای مستکبر  ما را تحریم کردند و توان  داخلی  هم ضعیف بود توانستند در مقابل  جنگ نابرابر رژیم بعث عراق پیروز شوند.

 

وی تصریح کرد: بخاطر اتکا به خداوند سرنوشت خود را به کشورهای امریکایی گره نزده و معتقد به مسلح  الله اکبر بودیم و نگاه ها به خارج نبود و درآن زمان  می گفتیم باید توان داخلی را احیا  و ما می توانیم دشنمن را شکست دهیم .

 

حجت السلام اکبری اظهار کرد: در انتخابات  ۱۴۰۰  رمز پیروزی حضور آحاد مردم در صحنه قطع امید  از بیگانگان و یقین  داشتن  به نصرت  و پیروزی پروردگار در صحنه های مختلف  ما می توانیم را به کار بگیریم و مانند پیروزی خرمشهر با توکل و اتکا به خدا در صحنه  اقتصادی ، امنیت بین الملل ، در دفاع از ارزش های اسلامی ، در صحنه دفاع از ممالک  اسلامی پیروز میدان باشیم.

کد خبر 1059426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha