پروانه معادنی که مهلت آنها به پایان رسیده، باطل می‌شود

محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه پروانه معادنی که مهلت آنها به پایان رسیده، باطل می‌شود، افزود: تعدادی از معادن که قبل از سال ۹۰ مهلت گرفته‌اند و کاری انجام ندادند، پروانه شان باطل می‌شود تا آن را به مزایده بگذارند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه معادن باید فعال باشند و تا جایی که می‌شود حداکثر کمک و مساعدت را می‌کنیم تا راه‌اندازی شده و ایجاد اشتغال کنند، گفت: به کسانی هم که در حال کار در این زمینه هستند کمک کردیم و مهلت دادیم تا پروانه معدنشان تمدید شود.

 

محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه پروانه معادنی که مهلت آنها به پایان رسیده، باطل می‌شود، افزود: تعدادی از معادن که قبل از سال ۹۰ مهلت گرفته‌اند و کاری انجام ندادند، پروانه شان باطل می‌شود تا آن را به مزایده بگذارند و به افراد دیگری که آماده‌ کار هستند، واگذار شود.

 

استاندار تهران گفت: بیشتر این معادن در محدوده دماوند، پردیس و فیروزکوه است. تعدادی هم معادن شن و ماسه در محدوده پاکدشت و جاده امام رضا(ع) قرار دارد.

 

یادآور می شود: روز گذشته هشتمین جلسه‌ توسعه معادن استان تهران با حضور استاندار تهران و حضور یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران برگزار شد.

کد خبر 1059442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha