نمایش «میدان» در اندیمشک به روی صحنه می‌رود

نمایش «میدان» کاری از گروه نمایشی طلوع شهرستان اندیمشک با هدف پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه سوم خرداد خرمشهر، فردا (سه شنبه ۴ خرداد) در محوطه خانه هنر تالار خورشید اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، نمایش «میدان» کاری از گروه نمایشی طلوع اندیمشک، به نویسندگی «مرتضی شاه‌کرم» و کارگردانی «امین پورمند» فردا (سه شنبه ۴ خرداد) ساعت ۱۹ در محوطه خانه هنر تالار خورشید اجرا می‌شود.

 

این نمایشنامه سه روایت مستند از رشادت و شهادت سردار سلیمانی است که در روایت اول پرداخته می‌شود به هشت سال دفاع مقدس که شهید «حسین یوسف‌الهی» از یاران سردار سلیمانی، کسی است که سردار دل‌ها وصیت می‌کند من را در کنار وی به خاک بسپارید.

 

روایت دوم نیز در رابطه با پیشمرگ‌های کُرد در عراق است که سردار سلیمانی به کمک «مسعود بارزانی» می‌رود و موفق می‌شوند که داعش را شکست دهند و داعش عقب‌نشینی می‌کند.

 

همچنین روایت سوم، در رابطه با «عماد مغنیه» از شهدای شاخص مقاومت به عنوان دوست، رفیق و به نوعی برادر سردار سلیمانی است.

 

نمایش «میدان» جهت شرکت و حضور در همایش استانی رپرتوار تئاتر استان خوزستان و با هدف پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه سوم خرداد خرمشهر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک به روی صحنه می‌رود.

 

کد خبر 1059463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha