سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است

حجت‌الاسلام صفری ملک میان گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس نماد اقتدار، ايثار و مقاومت دلاور مردان ايران اسلامی است.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سالروز آزاد سازی خرمشهر را روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت بزرگ ایران دانست و گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس نماد اقتدار، ايثار و مقاومت دلاور مردان ايران اسلامی و تجلی‌گاه عینی مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها در برابر تهدیدات و فتنه‌های استکبار و ایادی آنان بود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت، مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی در برابر تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها ایستادگی و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

 

وی ابراز داشت: سالروز سوم خرداد به تعبیر حکیمانه بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران تنها فتح خاک نیست بلکه فتح عالی‌ترین ارزش‌های اسلامی و انسانی است و از همین منظر است که این روز برای همیشه در تاریخ استقامت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی ماندگار شده است.

 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اضافه کرد: در اين روز تاريخي و سرنوشت ساز، ‌دليرمردان و شيرزنان ايران اسلامي همگام و يكپارچه و با اتكا به خداوند سبحان و اراده قلبی خود، به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حاميان غربی‌شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستيزی اين مرز و بوم را در معرض ديد جهانيان به تصوير كشيدند.

 

صفری ملک میان خاطرنشان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی همواره از اسلام و انقلاب خود دفاع می‌کنند و پشتیبان ولایت‌فقیه خواهند ماند.

کد خبر 1059465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha