هوای گلستان در پایان هفته بهاری می شود

نیکزادفر به ورود سامانه بارشی از اواسط هفته به استان اشاره کرد و گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارش باران و آبگرفتگی در برخی نقاط خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مریم نیکزادفر» صبح امروز (دوشنبه 3 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز هوای استان نیمه ابری خواهد بود و برای ساعت بعدازظهر و شب در مناطق کوهپیایه ای و کوهستانی احتمال افزایش ابر و بارش باران به صورت پراکنده پیش بینی می شود.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: دمای هوای استان نیز امروز نسبت به روز گذشته دو تا سه درجه سانتیگراد خنک تر خواهد شد و در روز گذشته شاهد ثبت دمای 39 درجه سانتیگراد در مراوه تپه بودیم و دمای مرکز استان نیز به 36 درجه سانتیگراد رسید.

 

نیکزادفر افزود: برای فردا سه شنبه جو نسبتا آرامی را در سطح استان پیش بینی می کنیم و براساس الگوهای هواشناسی مقداری دمای هوا افزایش پیدا می کند و از روز چهارشنبه تا روز جمعه شاهد افزایش ابر و کاهش دما و بارش باران در برخی نقاط خواهیم بود.

 

وی گفت: امکان آبگرفتگی در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در سطح استان گلستان وجود دارد و در پایان هفته روزهای بهاری خواهیم داشت.

 

کد خبر 1059531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha