جمع آوری ۷ میلیارد تومان فطریه در قزوین

فرهادی از جمع آوری ۷ میلیارد تومان فطریه در استان قزوین خبر داد.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت:  مبلغ فطریه جمع آوری شده در استان قزوین 7 میلیارد تومان است که این مبلغ از روش های مختلفی که از سوی کمیته امداد اعلام شده بوده جمع آوری شده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: در سال جاری بیش از ۲ هزار پایگاه ثابت و سیار پیش بینی شد تا فطریه و کفاره مردم مومن استان قزوین را جمع آوری کنند که بخشی از فطریه از این طریق جمع آوری شد.

 

وی عنوان کرد: بخشی از این مبلغ فطریه، توسط مساجد جمع آوری شد که بین نیازمندان همان محله هم توزیع شده است.

 

فرهادی خاطر نشان کرد: همچنین در هر روستا هم شورای زکات مشتمل از دهیار، اعضای شورا، پرداخت کننده زکات و معتمدان محل حضور دارند که فطریه جمع آوری شده توسط شورای زکات در سطح روستاها بین نیازمندان همان روستا توزیع شده است.

 

وی تأکید کرد: البته هنوز جمع آوری فطریه ادامه دارد و افراد می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین در پایان یادآور شد: مردم نیکوکار استان قزوین می توانند از طریق روش های غیرحضوری نظیر شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱، کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۷۷ و ۰۲۸۳۳۸۰۸ کمک های خود را به نیازمندان داشته باشند.

کد خبر 1059535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha