مسئولان فرهنگی هزینه فعالیت در مساجد را تامین کنند

حجت الاسلام بدوی گفت: جوانان و نمازگزاران برای تامین هزینه فعالیت های فرهنگی توان محدودی دارند از این رو ضروری است مسئولان فرهنگی بخش قابل توجهی از هزینه های فعالیت ها در مساجد را تامین کنند تا جوانان با انگیزه مضاعف به فعالیت خود را ادامه دهند.

«حجت الاسلام حمید بدوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری سادات اهواز در سال 1400 سعی دارد رویکرد جدیدی از فعالیت ها را در پیش بگیرد که این فعالیت ها مبتنی بر حضور حداکثری جوانان در بخش های مدیریت فرهنگی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری سادات اهواز افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در سال جاری همه باید  به آن توجه داشته باشند برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه های اقتصادی و معیشتی است، متاسفانه بسیاری از جامعه حاشیه نشین ما درگیر فقر هستند و این فقر در آینده مشکلات عدیده ای را پدید می آورد.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا بخش عمده از فعالیت های فرهنگی و مذهبی را کاهش داد اضافه کرد: به دلیل مشکلات مختلف معیشتی و فعالیت های رسانه های بیگانه برای شرکت حداکثری در انتخابات باید اقدامات بسیاری انجام شود که این اقدامات مستلزم زمان بسیاری هستند.

 

حجت الاسلام بدوی عنوان کرد: در سال های گذشته شاهد بودیم که مسولین مختلف وعده های مختلفی برای مراسم مسجد می دادند که این وعده ها هیچگاه عملی نشد، خلف وعده برخی مسئولان باعث می شود فعالان فرهنگی در مساجد با سرخوردگی مواجه شوند.

 

وی تصریح کرد: جوانان و نمازگزاران برای تامین هزینه های مسجد و فعالیت های فرهنگی یک توان مشخص و محدودی دارند، نمی شود که برای هر مراسمی از نمازگزاران کمک دریافت کرد، ضرورت دارد مسئولین فرهنگی بخش قابل توجهی از هزینه های فعالیت ها در مساجد را تامین کنند تا جوانان با روحیه و انگیزه مضاعف به فعالیت خود ادامه دهند.

 

کد خبر 1059560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha