عصر شعر مقاومت به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد

عصر شعر مقاومت و پایداری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور شاعران و به همت کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار شد.

«علی اصغر حيدری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم عصر شعر به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقامت، ایثار و پیروزی روز ۲ خرداد در محل کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی شهر بن برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: این مراسم که با حضور مسئولین، هنرمندان، اعضای کانون های فرهنگی هنری و شاعران با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: شاعران در این مراسم به بیان اشعار خود در زمینه ایثار، مقاومت و پایداری و حماسه آزادسازی خرمشهر پرداختند.

 

حيدری بنی فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: این فتح بزرگ نماد ایثار، ازخودگذشتگی و شجاعت شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از ایثار، پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌ شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن افزود: یوسف حسین میرزایی، زهرا عباسی، زهرا سلیمی، معصومه سلیمی، زهره امانی، غزل امانی و علی اصغر حیدری به شعر خوانی در این محفل پرداختند.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی به عنوان کانون تخصصی شعر و ادب سال ۱۳۸۸ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن تاسیس شد که امروز با ۲۱۲ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد مشغول به فعالیت است.

 

کد خبر 1059573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha