آموزش ۵۰۰ نفر در رشته مینا کاری با همت کانون میعاد اسد آباد

عقیقی شریف گفت: با هدف اشتغالزایی ۵۰۰ نفر در رشته مینا کاری و طراحی روی سفال در کانون فرهنگی و هنری میعاد شهرستان اسد آباد آموزش دیدند.

«زینب عقیقی شریف» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در طی حدود 4 سال گذشته تا کنون بیش از 500 نفر از بانوان با هدف اشتغالزایی در کانون فرهنگی و هنری میعاد شهرستان اسد آباد آموزش دیدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری میعاد شهرستان اسد آباد افزود: آموزش ها به صورت دوره یک ماه و با حضور مربیان با تجربه از فنی و حرفه ای شهرستان برگزار می شود و کار آموزان بعد از آموزش در خانه مشغول به کار می شوند.

 

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و مشاوره با موضوع  خانواده، توزیع بسته های حمایتی در چندین مرحله بین خانواده های نیازمند با کمک خیران، جمع آوری زکات فطریه در قالب 10 بسته 350 هزار تومانی و اهدا آن بین خانواده های نیازمند از فعالیت های کانون میعاد است.

 

عقیقی شریف اظهار داشت: برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت سوم خرداد و همچنین انتخابات در جهت انتخاب فرد اصلح  از دیگر کلاس های اجرایی در کانون است.

 

وی بیان کرد: برگزاری دوره های مختلف آموزشی در طی تابستان، برگزاری مناسبت های مختلف ملی و دینی در طی سال از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

کد خبر 1059598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha