مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت پدیده شیمی قرن(گلرنگ) افتتاح شد

مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت پدیده شیمی قرن(گلرنگ) با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و ارتقاء سطح مهارت شاغلین,آیین افتتاح مرکز آموزش جوار بین کارگاهی شرکت پدیده شیمی قرن(گلرنگ) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باحضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان و مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن(گلرنگ) برگزار شد.

 


مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان در مراسم افتتاحیه مرکز بین کارگاهی گفت: هیچ پروژه‌ای بدون داشتن پیوست مهارت، موفق و استوار نمی‌باشد و این مراکز با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلین، تربیت نیروی کار بومی براساس استاندار جهانی شغلی وآموزش وتوانمندسازی نیروی انسانی ایجاد شده است. 

 


وی با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در سطح استان، عنوان کرد: این طرح یکی از روش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای است که طی آن مهارت و شایستگی‌های مورد نیاز در چارچوب استانداردهای آموزشی از مربی به مهارت‌آموز هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمت منتقل می‌شود.

 


محمدرضا انصاری تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می شود و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت شاغلین آمادگی توسعه آموزش‌های مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد.

 

کد خبر 1059601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha