ایمان رمز پیروزی بر دشمن/ سوم خرداد معادلات دشمنان را برهم زد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه با ایمان قوی توانستیم بر دشمنان پیروز شویم گفت: سوم خرداد معادلات دشمنان را برهم زد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز ( دوشنبه،۳ خرداد ) در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و غبارروبی گلزار شهدای رشت اظهار کرد: سوم خرداد یکی از روزهای به یاد ماندنی و خاطر انگیزه انقلاب اسلامی است.

 


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه معادلات منطقه در طی آزادسازی خرمشهر تغییر کرد گفت: کسانی که دشمن را کامل تجهیز کرده بودند یکباره حیرت زده شدند و اعتقادات و استقامت ایران را باور کردند.

 


وی ادامه داد: دشمنان فهمیدند در سوم خرداد چیزی که معادلات نظامی را تغییر داد سلاح جنگی نیست بلکه باید آن را در جای دیگری جستجو کرد.‌

 


فلاحتی افزود: خرمشهر نماد عزت و افتخار ملت ایران بود و همه رزمندگان در تلاش بودند که آن را آزاد کنند تا عزت را به خرمشهر برگردانند  و با نیروی قوی ایمان و استقامت به این هدف دست یافتند.‌

 


وی تصریح کرد: تحلیلگران غربی به این نتیجه دست یافته اند که ایران با سلاح برای جهان خطرناک نیست بلکه منابع انسانی این کشور است که برای دشمنان آن خطر دارد.

 


آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد پروردگار اذعان داشت: مجاهدت در راه خدا از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است.

 


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به رمز ماندگاری خرمشهر در تاریخ تصریح کرد: مردم و رزمندگان ایمان به خدا داشتند و ایمان بالا از مهمترین عوامل آزادی خرمشهر بود.

 


وی ایثار، رهبری امام خمینی(ره) و امدادهای غیبی پروردگار را از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر برشمرد و اظهارداشت: دشمن تمام ابزارهای جنگ الکترونیک را در اختیار داشت اما نتوانست در برابر رزمندگان ما پیروز شود.

 


وی اضافه کرد: هر ملتی که در راه خدا مقاومت کند، خدا وعده داده او را یاری کند و دشمنانش را از سد راهش بردارد.‌

 


فلاحتی با تاکید بر پرهیز از خودباختگی در مقابله با دشمنان تصریح کرد: در عرصه فعلی نباید دچار غرور شد و بدانیم که این پیروزی ها چیزی جز امداد الهی و ایمان قوی شهدا نیست.

 


در پایان این مراسم، مزار شهدای رشت به مناسبت سوم خرداد گلباران و عطرافشانی شد.

کد خبر 1059602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha