استقبال ۲۲ هزار نفری از مسابقه بزرگ قرآنی تفسیر "فصل بندگی" در شهرستان ملایر

یار محمدی گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر از مسابقه بزرگ قرآنی تفسیری «فصل بندگی» که از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار شد استقبال کردند.

«ایرج یار محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: مسابقه فصل بندگی از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود:  بر اساس این طرح علاقمندان جهت شرکت در مسابقه هر روز با مراجعه به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر به آدرس www.idomalayer.ir  فایل صوتی تفسیری قرآن استاد حاج محمد ابوالقاسم را استماع یا دانلود نموده و پس از آن با ورود به قسمت مسابقه به سه سوال تستی که در سایت بارگذاری شده است در مدت 10 دقیقه پاسخ دادند .

 

وی بیان کرد: این مسابقه با استقبال گسترده علاقمندان در سطح ملی و اقصی نقاط کشور  مواجه شد و  از نکات حایز اهمیت این مسابقه کاربردی بودن محتوای مسابقه بود و غالب شرکت کنندگان به این نکته مهم اذعان داشته اند  که با توجه به دریافت بازخوردها از مخاطبان در سطح کشور  خوشبختانه سطح رضایتمندی بالایی را به دنبال داشته است.

 وی یادآور شد:۲۲ هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند  که  مراسم قرعه کشی این برنامه مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر در محل فرمانداری ملایر برگزار خواهد شد  و به نفرات برتر جوایز نفیسی به رسم یاد بود اهداء می شود.

 کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایربا اشاره به برگزاری مسابقه  قرآنی تسنیم نیز  همزمان با ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی ویژه کارکانان ادارات و نهادهای شهرستان ملایر گفت: در این مسابقه نیز 382 نفر شرکت کردند .

 وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه کارکنان برای اولین بار امسال به صورت مجازی در شهرستان برگزار شد که  این مسابقه شامل 30 سوال از 30 جز قرآن کریم بود.گفت: قرعه کشی این مسابقه نیز در سالروز  آزاد سازی خرمشهر انجام خواهد شد .

کد خبر 1059617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha