تزریق روزانه ۷۰۰دوز واکسن کرونا در گلپایگان

رستمی از تزریق روزانه ۷۰۰ دوز واکسن در شهر ستان گلپایگان و در یک نوبت کاری خبر داد که تنها ۵۰۰ دوز آن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگا، تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، ناصر رستمی در جمع خبرنگاران با اشاره به آعاز واکسیناسیون به صورت تجمیعی از ایتدای هفته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در پارک 17 تن گفت: همه کسانی که در شهر گلپایگان مرحله اول یا دوم واکسینه شوند تا پایان واکسیناسیون همه مردم در این مکان صورت می گیرد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستات گلپایگان باتشریح اینکه واکسیناسیون در چهار مرکزگلپایگان، گلشهر، گوگد وسعیدآباد انجام می شود، بیان کرد: حدود پنج هزار واکسن از ابتدای شروع واکسیناسیون تا کنون به همه کادر درمان، بیماران دیالیزی و 350 نفر دارای بیماری خاص ،76 درصد جمعیت بالای 80 سال ، 20 درصد جمعیت بالای 70 سال تزریق شده است.


وی نوع واکسن تزریقی را آسترازینکای کره جنوبی بیان کرد و افزود: ساعت قعالیت این مراکز تزریق واکسن از ساعت 8 تا 14 است و اگر حجم واکسن ارائه شده به شهرستان افزوده شود ، نوبت های کاری نیز افزایش می یابد.
رستمی از تزریق روزانه 700 دوز واکسن در شهرستان گلپایگان خبر داد که تنها 500 دوز آن در شهر گلپایگان انجام می شود.


به گزارش شبستان، نکته ظریف اما قابل توجه این طرح تجمیعی واکسن در شهرگلپایگان فک پلمپ بخش غیر اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان بود که به دلیل بدهی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، حدود 9 ماه پلمپ شده بود./

کد خبر 1059628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha