شورای شهر شیراز پروژه اینترنت رایگان در ایستگاه‌ های قطار شهری شیراز را پیگیری می کند

دودمان گفت: در چند روز آتی، بازدید میدانی از پروژه اینترنت رایگان شهری را در ایستگاه‌ های قطار شهری شیراز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در هفتاد ‌و‌ ششمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در چند روز آتی، بازدید میدانی از پروژه اینترنت رایگان شهری را در ایستگاه‌ های قطار شهری شیراز انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز افزود: سازمان حمل ‌و ‌نقل ریلی گزارشی از پیشرفت پروژه اینترنت رایگان شهری در ایستگاه‌های قطار شهری ارائه کرده است.

وی با اشاره به نحوه اجرای پروژه هوشمندسازی در سازمان سامانردهی مشاغل و فرآورده ‌های کشاورزی بیان کرد: گزارش عملکرد این سازمان باید به کمیسیون ارائه شود.

دودمان ادامه داد: با هدف توسعه دولت الکترونیک، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز باید گزارش مکتوب عملکرد خود در این حوزه را به کمیسیون ارائه کند و در زمینه احراز هویت شهروندان با هدف ارائه بهینه خدمات شهری در جلسه فوق‌العاده کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز، از ثبت احوال نیز دعوت خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری شیراز در بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت گفت: سازمان بازرسی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز باید گزارش مکتوب به‌ روزترین بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت را به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

کد خبر 1059652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha