دیدار مدیرکل امداد مازندران با خانواده شهید بندری در بابلسر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران امروز(۳خرداد) با حضور در منزل شهید «محمدرضا بندری» یکی از کارکنان این نهاد حمایتی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز(3خرداد) همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور در منزل شهید «محمدرضا بندری» از کارکنان خدوم کمیته امداد امام خمینی(ره) در بابلسر با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد و گفت:باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از اسلام و آرمان های انقلاب پاسداری کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران ضمن ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهدا، از همسر این شهید بزرگوار تجلیل کرد و افزود: امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی خانواده های این مردان خدایی هستیم.

به گزارش شبستان، محمدرضا بندری سال 39 در خانواده ای مذهبی در شهرستان بابلسر دیده به جهان گشود. سال 1362در منطقه دهلران به شهادت رسید. به اذعان «علی بندری» پدر این شهید والامقام که در دوران دفاع مقدس 800شهید را غسل و کفن کرده،«آخرین باری که محمدرضا، به جبهه رفت قبل از عملیات والفجر 6 بود، در منطقه‌ دهلران، بعد از عملیات، از منطقه بابلسر و حومه 40 شهید داشتندکه عده‌ای از آنها از جمله محمدرضا مفقود شده بودند، رزمندگان همان زمان آمدند و گفتند که محمدرضا با گروهی اسیر شده، فیلمی ‌را آوردند که نشان می‌داد محمدرضا و چند نفر دیگر که حدوداً 12 نفر بودند به اسارت دشمن درآمدند، تا اینکه پس از 11 سال بچه‌های تفحص، استخوان‌هایش را که با چند نفر دیگر در یک گور دسته جمعی به خاک سپرده شده بودند پیدا کردند و برای‌مان آوردند.»

 

دختر شهید «محمدرضا بندری» تنها یادگار این شهید والامقام 2ماه پس از شهادتش به دنیا آمد.  

کد خبر 1059669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha