ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای صیانت از دین مبین اسلام است

حیدروند با اشاره به اهمیت بهره برداری از بستر فضای مجازی، گفت: ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر گام برداشتن در راستای صیانت از دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عیسی حیدروند»، امروز(3 خرداد) در مرامسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی« معجزه تذکر لسانی»، با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: ترویج مسائل قرآنی و دینی بستر مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی، دینی و اسلامی را از راهکار‌های اساسی مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: به ویژه باید این مفاهیم در بین دانش‌آموزان توسعه و ترویج یابد تا بتوانیم آن‌ها را در مقابل دشمنان مصون نگه داریم.

 

وی با اشاره به ظرفیت های گسترده آموزش و پرورش، ادامه داد: آموزش و پرورش در حوزه تربیت دانش آموزان و  نهادینه سازی ارزش های دینی و قرآنی برنامه ریزی ویژه دارد.

 

حیدروند با اشاره به بحران کرونا، افزود: در شرایط کرونایی جامعه تلاش شد از بستر فضای مجازی چه در حوزه آموزش و چه در حوزه تربیتی بهره گرفته شود.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه قدرت فضای مجازی قابل انکار نیست، اذعان داشت:  امروز اکثر خانواده ها به فضای مجازی دسترسی دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفته شود.

 

حیدروند ابراز کرد: تلاش می شود از بستر فضای مجازی برای نهادینه سازی ارزش های چون امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر گام برداشتن در راستای صیانت از دین مبین اسلام است.

 

حیدروند در ادامه  با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی« معجزه تذکر لسانی» افزود: این مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در گستره کشوری برگزار شد، افزود: از سراسر کشور جمع زیادی در این مسابقه شرکت کردند.

 

حیدروند بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه در دبیرخانه این مسابقه کتابخوانی و تصحیح الکترونیکی 162 نفر به بخش نهایی مسابقه راه یافتند.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان اظهار کرد: در بخش نهایی تعداد 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه به عنوان منتخب این مسابقه کتابخوانی معرفی شدند.

کد خبر 1059673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha