لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا

بازوند، گفت: کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند برای راه اندازی و تجهیز مراکز تجمیعی واکسیناسیون و سایت خودرویی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری و هم افزایی مطلوب و مستمر داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ « هوشنگ بازوند» در جلسه ستاد کرونا با اشاره به لزوم تجمیع همه امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای تسهیل، تسریع و همکاری مطلوب در اجرای طرح واکسیناسیون گروه های سنی هدف تأکید کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای احداث مراکز تجمیعی واکسیناسیون ضرورتی ویژه است و همه مدیران موظف هستند کلیه امکان مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی را تأمین و تجهیز نمایند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: اموال دولتی متعلق به مردم است و باید در بحران کرونا نیز برای سلامت مردم در اختیار دانشگاه قرار گیرد که بر این اساس در گام اول رایانه و یخچال دفتر خودم را در اختیار دانشگاه قرار می دهم و همه مدیران نیز موظف به همکاری کامل با ستاد کرونا هستند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۷ مرکز و پایگاه واکسیناسیون فعال در استان در حال فعالیت هستند، گفت: با توجه به جانمایی و مکان یابی صورت گرفته آماده سازی ۳۴ مرکز تجمیعی و راه اندازی سایت خودرویی برای واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفته و هیچ گونه توجیهی از مدیران برای عدم همکاری در تأمین زیرساخت ها نمی پذیریم و البته از دستگاه های اجرایی که همکاری مطلوبی داشته، تشکر می کنم.

 

بازوند ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردم، اصناف، بازاریان، رسانه ها و اقشار مختلف در بحران کرونا اظهار کرد: در پیک چهارم در حال سپری کردن سیر نزولی هستیم و هرچند شرایط استان کرمانشاه نسبت به دیگر استانها بهتر بود اما ۳۳۳نفر از همشهریان عزیز را تا به امروز در پیک چهارم از دست داده ایم که بسیار دردناک است.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به  تلاش ­های ایثارگرانه و فداکارانه کادر بهداشت و درمان بر لزوم بسیج همه امکانات استان و شکل گیری انسجام و وحدت برای اجرای طرح واکسیناسیون تصریح کرد: شرایط لازم را با همراهی مهیا خواهیم کرد و هر امکاناتی که دانشگاه نیاز داشته باشد در اختیار آنها قرار خواهیم داد، لذا بر اساس مصوبات نشست مدیران موظف هستند تا ۲۴ ساعت دستورات را اجرا و همکاری مطلوب مورد نظر را با دانشگاه علوم پزشکی بر اساس دستورالعمل ستاد داشته باشند.  

 

کد خبر 1059693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha