کانون های مساجد محور فعالیت های فرهنگی در محلات باشند/ نقش کانون های مساجد در مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، گفت: کانون های مساجد می توانند با برنامه های جذاب محور فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح محلات تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند که نقش مهمی در راستای فعالیت های فرهنگی در مساجد و محلات برعهده دارند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری نیز در مناطق مختلف روستایی و شهری استان ایلام فعالیت دارند، ابراز کرد: در طرح ملی ایران قوی یکی از کانون های فرهنگی و هنری در شهرستان چرداول استان موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده است که این امر موفقیت بزرگی برای کانون های مساجد استان به شمار می رود.

 

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله در بخش سرود توانسته است در بین ۱۰ رتبه برتر کشور قرار گیرد و با توجه به تاکیدات انجام شده این کانون در حال حاضر در زمینه تولید سرود در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات فعالیت می کند و این ظرفیت های کانون های مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری می توانند با محوریت امام جماعت در محلات فعالیت های بسیار خوبی داشته باشند، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور جوانان و نوجوانان منشا برکات فراوانی از جمله در زمینه کمک های مومنانه و تقویت بنیه دینی جوانان خواهند بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تقدیر از همه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: از ظرفیت کانون های مساجد در راستای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در انتخابات پیش رو استفاده شود.

 

 

 

کد خبر 1059694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha