تعامل مدیریت شهر‌ها از طریق تبادل اطلاعات بین ‌المللی موجب کاهش هزینه ها می شود

موسوی گفت: تعامل مدیریت شهر‌ها از طریق تبادل اطلاعات بین ‌المللی موجب کاهش هزینه ها می شود و فرصت ایجاد تعامل در فراسوی مرزها نیز فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در وبینار تخصصی شناسایی فرصت‌ها در بستر ارتباطات بین ‌المللی و دیپلماسی شهری گفت: از آنجا که شوراهای اسلامی دارای خاستگاه مردمی هستند، حوزه ارتباطات دارای اهمیت بسزایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: برگزاری وبینار با حضور متخصصان شیرازی مقیم خارج از کشور در هفته شیراز با اتسفاده همین بستر ارتباطات بود که موجب ایجاد تعامل میان مدیران شهری و شهروندان شیرازی شد و این رویکرد‌ها می ‌تواند  فرصت ‌های خوبی برای ارتباطات در کلانشهر شیراز ایجاد کند.

وی اضافه کرد: تعامل مدیریت شهر‌ها از طریق تبادل اطلاعات بین ‌المللی موجب کاهش هزینه ها می شود و فرصت ایجاد تعامل در فراسوی مرزها نیز فراهم می کند.

موسوی با تاکید بر اهمیت تبادل تجارب در دیپلماسی شهری بیان کرد: حوزه ارتباطات، بستر مناسبی برای انتقال این تجارب است که در عصر ارتباطات و اطلاعات جایگاه ویژه دارد.

خاطر نشان می شود، وبینار تخصصی شناسایی فرصت‌ها در بستر ارتباطات بین ‌المللی و دیپلماسی شهری توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

کد خبر 1059699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha