گرامیداشت «منصور اوجی» و رونمایی از پوستر «دومین جایزه کتاب سال فارس» در آرامگاه سعدی شیرازی

امیدبخش گفت: مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان «دومین جایزه کتاب سال فارس» و بزرگداشت زنده یاد استاد «منصور اوجی» در آرامگاه سعدی شیرازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امید بخش»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران از رونمایی از پوستر و فراخوان «دومین جایزه کتاب سال فارس» خبر داد و گفت: مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان «دومین جایزه کتاب سال فارس» و بزرگداشت زنده یاد استاد «منصور اوجی» در آرامگاه سعدی شیرازی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این مراسم به صورت محدود و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ساعت 19 شنبه 8 خرداد برگزار خواهد شد و با شعرخوانی شماری از شاعران نامی شیراز همراه است.

وی اضافه کرد: دومین جایزه کتاب سال فارس فرصتی برای  آشنایی مردم با اندیشه ‌ها است و موجب رشد فرهنگی، اجتماعی، علمی و ادبی می شود و جایزه کتاب سال برای شناساندن بهترین کتاب‌ در فارس برنامه ریزی شده است.

امیدبخش با اشاره به جای خالی زنده یاد «منصور اوجی» بیان کرد:   اشعار «منصور اوجی»، تاثیرات قابل توجهی در حوزه فرهنگ داشته و شناسنامه آشکاری از شهر شیراز است.

کد خبر 1059743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha