علت خاموشی بدون برنامه ریزی شده در گلستان

نصیری گفت: از ابتدای صبح روز گذشته براساس فرمان دیسپاچینگ ملی مجبور به سمت خاموشی اجباری رفتیم و علت این خاموشی ها سرویس سالانه نیروگاه ها، رمز ارزها و افزایش مصرف برق در بخش کشاورزی است.

«علی اکبر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به خاطر گرمای بیش از حد دما، میزان مصرف برق رو به افزایش است و متاسفانه نیروگاه هایی که بنا بود در خرداد در مدار قرار بگیرند به دلیل سرویس سالیانه نتوانستیم از آن بهره برداری کنیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان ادامه داد: افزایش مصرف چاه های کشاورزی به دلیل کمبود آب های کشاورزی و همچنین رمز ارزها دست به دست هم داده که در تامین مصرف برق با مشکل رو به رو شویم.

 

نصیری یادآور شد: مجبور به مدیریت مصرف هستیم و از ابتدای صبح روز گذشته براساس فرمان دیسپاچینگ ملی مجبور به سمت خاموشی اجباری رفتیم.

 

وی گفت: مردم نسبت به اطلاع رسانی خاموشی بلوک ها حساس هستند ولی از ابتدای صبح روز گذشته آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم اتفاق نیفتاد و مجبور شدیم خاموشی بیشتری اعمال کنیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خاطرنشان کرد: قطعی برق در استان گلستان در سه مرحله سوم در یک مناطق را تکذیب می کنیم و به صورت سیستماتیک دو مرحله در برخی نقاط خاموشی داشتیم و شاید به صورت نقطه ای به دلیل مشکلات در برق رسانی برای مدت کوتاهی برق برخی نقاط قطع شده باشد.

 

نصیری متذکر شد: گلایه مندی از تهران داشتیم تا بتوانیم خاموشی هایی که در بلوک های مختلف عنوان کردیم واقعی تر باشد و امیدواریم با برنامه ریزی نسبت به خاموشی مردم نیز از زمان قطعی برق در بلوک های مختلف آگاه باشند.

 

 

کد خبر 1059745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha