تفکر نئولیبرال مهیای مشکل آفرینی برای کشور/ انتخابات ۲۸ خرداد، خرمشهری دیگر برای ملت ایران

سردار معروفی با اشاره به رویارویی تفکر نئولیبرال با اندیشه انقلابی گفت: مقام معظم رهبری از خرمشهرها گفتند اما این خرمشهر و این خرمشهرها چه هستند؟ یکی از نماد و مظهر این خرمشهر ها، حرکت بزرگ ۲۸ خرداد و انتخابات ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی دوشنبه (3 خرداد) در مراسم رونمایی از یادبود سردار دل ها در روستای قنات ملک رابر در جوار قبور مطهر شهدا و مرقد والدین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ویژگی اخلاص و سختی پذیری یک فرمانده و دوراندیشی شهید سلیمانی، افزود: اینها همان چیزی است که امروز اکثر افرادِ بر مسند مدیریت، بر آن نیستند؛ به همین دلیل ما دچار مشکل و بن بست می شویم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مکتب امام و حاج قاسم سلیمانی را به دلیل الهام گرفتن از مکتب عاشورا، بن بست شکن دانست و ضمن تبریک سوم خردادماه سالروز پیروزی بزرگ ایران و انقلاب اسلامی و جبهه اسلام در سال 61 به فرمان امام راحل(ره) اظهار کرد: نقش حاج قاسم در این فتح گفته نشده است.

 

 

وی سوم خرداد را یوم الله و یکی از روزها و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: چه تحولی در ایران اسلامی به وجود آورد که امام راحل هم این فتح بزرگ را به عنایت و توفیق الهی سپردند و آن آزادی را به خداوند متعال نسبت دادند که کسی مغرور نشود و همه کارگری و سربازی کنند.

 

سردار معروفی گفت: ما در یکسال اول جنگ دچار عدم موفقیت هایی در جنگ بودیم که دلیل آن حاکم بودن نگاه لیبرالی بر سیستم اجرایی کشور و در فرماندهی کل قوا(رییس جمهور وقت) بود زیرا تفکر یک لیبرال با این نگاه که زمین را بده و زمان را بگیر؛ در خرمشهر کمک نکرد و بچه های بسیج و مردمی و سپاه و ارتش 34 روز ماندند و آنجا را حفظ کردند.

 

 

وی بیان کرد: خرمشهر ما بعد از آن مقاومت جانانه که در تاریخ ثبت شده و سابقه نداشته، با این نگاه که «زمین را بدهیم و زمان را بگیریم» در آنجا سقوط کرد؛ همین حرکت را در هویزه ببینیم؛ در جای جایی که در آن یکسال تفکر لیبرال و تفکر پوسیده لیبرال غربی بر کشور ما حاکم بود، چه نتیجه ای گرفتیم؟

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: این ها حرف های جناحی و حزبی و گروهی نیست، این ها حرف های اصیلی است؛ زمانی که حضرت امام فرماندهی کل قوا را از این انسان بی خرد{بنی صدر} گرفت و مجلس شورای اسلامی با آن کار انقلابی خود، به عدم کفایت سیاسی او رأی داد و امام هم او را از ریاست جمهوری عزل کرد و از ایران فرار کرد و رفت می بینیم یک تفکر انقلابی بر مسند حاکمیت اسلام و دولت اسلامی ایران به نام شهید رجایی می آید.

 

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی یعنی همان که امام انقلاب تصریح کرده است؛ نه این طرف و نه آن طرف؛ ادامه داد: انقلابی کسی است که فرمان امامش را گردن نهد و انقلابی کسی است که سپر بلای ملت خود شود ولاغیر؛ کسی که مدعی انقلابی گری باشد و از کنار ناملایمات مردم به سادگی عبور کند این انقلابی نیست در هر جایگاهی که قرار بگیرد.

 

سردار معروفی خاطرنشان کرد: وقتی تفکر امام که بنیانگذار و صاحب این انقلاب الهی و امام زمان حاکم می شود، می بینیم چه حرکتی در جنگ به وجود می آید؟ در فرماندهی سپاه پاسداران، در فرماندهی عملیات ارتش یعنی فرمانده نیروی زمینی ارتش شهید صیاد شیرازی که به پیشنهاد حضرت آقا، امام او را منصوب کرد و تشکیل قرارگاه در جبهه تحت امر امام در 10 ماه، 4 عملیات بزرگ اتفاق افتاد.

 

وی گفت: در 10 ماه، آبادان از حصر خارج و طریق القدس انجام و بستان هم آزاد می شود همان عملیاتی که لشکر ثارالله نقش آفرینی کرد و حاج قاسم ما برای اولین بار فرمانده گردان های کرمان شد؛ فرماندهی ثارالله از سابله شروع شد؛ همان جایی که دست نازنین حاج قاسم ما مجروح شد اما ماند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عملیات سوم هم، عملیات بزرگ فتح المبین است و در آنجا حاج قاسم تیپ ثارالله را تشکیل داد و در کنار شهید کاظمی چه اقتداری را به وجود آورد که برگ زرین ثارالله و حاج قاسم ما است؛ بعد از آن در فاصله کمتر از 38 روز عملیات بزرگ و غرورآفرین و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی، یعنی بیت المقدس در چند مرحله انجام می شود و در آنجا شخصیت های بزرگ و شهیدی همچون شهید صیادشیرازی، شهید باقری، شهید کاظمی و شهید حاج قاسم سلیمانی از فاتحان خرمشهر آن هم با حرکت و کار بزرگ قرارگاهی تحت امر ولایت و حجت خدا هستند.

 

 

وی با اشاره به اینکه به جز آزادی خرمشهر، یک دستاورد آن فقط نزدیک به 20 هزار اسیر در خرمشهر است؛ گفت: اگر تفکر انقلابی جایگزین تفکر لیبرال شود ما می توانیم همان که شهید حاج قاسم سلیمانی یک تنه در جهان اسلام، {انجام دهیم} نگاه جهان اسلام را به حقیقت انقلاب اسلامی و به حقیقت شیعه عوض کرد؛ می توانیم را از مرد میدان باید در وجود خودمان نهادینه کنیم لذا این تفکر انقلابی است.

 

 

سردار معروفی بیان کرد: امروز هم ما درگیر همین تفکر هستیم و امروز هم نگاه به بیرون و نگاه به غرب تفکر نئولیبرال است؛ تفکری که توجه به توانمندی داخلی ندارد و تفکری که توانمندی داخل را مسخره می کند و دیدیم در ثبت نام های {ریاست جمهوری}چطور همه جریان انقلاب و دلسوزان را یکی پس از دیگری زدند این مقابله با تفکر امام و امامین انقلاب و تفکر انقلاب و تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ چه آن کسی که آمد صوت سخنان وزیر امور خارجه را مطرح کرد و با یک حرکت حساب شده آن را پخش کردند و چه آن هایی که آمدند با الفاظ دیگر همان را به شکل دیگر مطرح کردند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه امروز هم باید مراقب باشیم زیرا تفکر نئولیبرال غربی با همه توان در مقابل تفکر و اندیشه انقلابی قرار گرفته است؛ خاطرنشان کرد: یعنی چه به واسطه اینکه ما لباس دفاع از کشور را به تن داریم می گویند اگر سخنان را تبیین کنید، دخالت کردید؟ اگر ما حرف امام خود را که سرباز امام هستیم، تبیین نکنیم پس ضد انقلاب حرف ها را تبیین کند؟! ائمه جمعه و دیگران سخنان را برای جامعه تببین کنند؛ اگر ما این سخنان را تبیین نکنیم چه کسی باید از انقلاب دفاع کند و آرمان های حاج قاسم سلیمانی را ترویج دهد و آن را حفظ کند؟ ضد انقلاب؟!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان راه برون رفت در تمام مشکلات کشور را تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی دانست زیرا جامع الاطراف است و بیان کرد: ببینید این روزها دشمن دارد از چه کسی تعریف می کند؟ مگر امام نفرمود دشمن از هرکسی تعریف کرد او در مقابل انقلاب شما است؛ ببینید دشمن از چه تفکری حمایت می کند و برای چه کسی کف و دست می زند و برای چه کسی هورا می کشد.

 

 

وی ادامه داد: امروز هم تفکر نئولیبرال غربی خودش را مهیا و ما را دچار مشکل می کند و آن تفکر هیچوقت نمی تواند در کنار مشکلات مردم سینه سپر کند و این تفکر انقلابی است که اروند را می شکافد زیرا تفکر انقلابی خط شکن و بن بست شکن است و عزت و شرف ملت ایران را رقم می زند.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی هم در فتح خرمشهر نقش قهرمانانه و جاوید دارد و هم در پایان جنگ، حافظ خرمشهر است؛ خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در پایان جنگ سه گردان را به مقابله با دشمن فرستاد تا خرمشهر را حفظ کند و حفظ خرمشهر در پایان جنگ مدیون تدبیر راهبردی شهید حاج قاسم سلیمانی است و حاج قاسم در پایان جنگ حافظ بزرگ خرمشهر ما است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه نقش این مرد بزرگ را باید در جنگ و دوران دفاع مقدس با تدبیر راهبردی و استراتژی او به زیبایی تبیین کنیم؛ افزود: مقام معظم رهبری از خرمشهرها گفتند اما این خرمشهر و این خرمشهرها چه هستند؟ یکی از نماد و مظهر این خرمشهر ها، حرکت بزرگ 28 خرداد و انتخابات ملت بزرگ ایران است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: همه دنیای کفر و استکبار با همه کج اندیشان و بدخواهان انقلاب در درون کشور بسیج شدند که حرکت 28 خرداد و جریان انتخابات ما، انتخابات ضعیف و عدم حضور مردم و عدم انتخاب صحیح باشد اما در این شرایط وظیفه ما چیست؟ و باید چکار کنیم؟ وقتی همه دشمنان ما و بدخواهان داخلی و کج اندیشان، جنگ احزاب سیاسی را در فضای سایبر راه انداخته و جنگ نرم همه جانبه و عملیات روانی همه جانبه روی ملت ایران انجام می دهند نقش ما به عنوان انقلابیون و ملت بزرگ ایران چیست؟ و چطور ما باید خرمشهر دیگری را برای اسلام، انقلاب و مردم فتح کنیم؟

 

 

وی خاطرنشان کرد: همه کشور ما که عاشق حاج قاسم هستند و به شهید حاج قاسم عشق می وزرند، چه ملی و مذهبی؛ این مرد بزرگی که نماد بزرگ جهان اسلام و انقلاب اسلامی است و این مرد بزرگی که ما را بزرگ و عزیز و نمایان کرد، این مرد بزرگ به ما مردم کرمان یک سفارش کرده و آن پشتیبانی از ولایت است.

 

 

سردار معروفی تأکید کرد: ما همین سفارش را سرلوحه همه امور قرار دهیم و این وصیت شهید حاج قاسم را عملیاتی کنیم؛ دشمن می گوید مردم پای صندوق رأی نیایند و با عملیات روانی قصد دارد مردم را برای حضور در پای صندوق ها ناامید کند اما امام المسلمین ما می گوید مردم پای صندوق رای بیایید و مشروعیت سیاسی و بازدارندگی کشور را بالا ببرید؛ بنابراین ما همان را انجام دهیم که حاج قاسم سفارش کرد کنار ولایت بمانیم.

 

 

وی بیان کرد: ولایت که رقیب کسی نیست و ولایت که رقیب دولتی نیست بلکه حاکم، مرجع تقلید و جامع الشرایط و امام المسلمین است و جناح و حزب نیست؛ امام ما اگر رقیب کسی بود در جریان بنزین و بی تدبیری بنزین در این کشور خود را برای بقای این دولت هزینه نمی کرد.

 

 

سردار معروفی افزود: امام المسلمین ما می گوید همه در صحنه بیایند و همه رأی دهید و همچنین ویژگی های کسی که می خواهد این سکان را به دست بگیرد و عزت مردم ما را روز به روز افزون کند و در مقابل دشمنان ایستادگی کند، را بیان کردند.

 

وی با بیان اینکه امام المسلمین شاخص ها را در انتخاب اصلح مشخص کردند، اظهار کرد: دشمن به دنبال گرفتن مقاومت، جهاد و شهادت از این ملت است اما مکتب حاج قاسم این اجازه را نمی دهد زیرا معیارش معیار بن بست شکنی و عاشورایی است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: نگاه به روستای قنات ملک، نگاه به یک روستا نیست بلکه قنات ملک الان روستایی است که در پازل مکتب شهید سلیمانی تعریف می شود و جهانی است؛ هر کسی که به کرمان می آید قطعاً سفری را به قنات ملک خواهد داشت زیرا شهید حاج قاسم سلیمانی که محرک بزرگ جهان اسلام است محصول این روستا و محصول این پدر و مادر است.

 

وی گفت: نگاه به قنات ملک، نگاه به یک مجموعه و منطقه جهانی است آن هم با یک نگاه اعتقادی و این نمادی که در اینجا و یادمانی که برای شهید حاج قاسم سلیمانی مشخص شد و امروز رونمایی می شود برای همین است و این نماد مشخص کننده جریان مکتب شهید حاج قاسم و ماندگاری و جاویدی او است.

کد خبر 1059750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha