یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت رونمایی شد

یادمان شهدای گمنام مسکن مهر امروز(دوشنبه، ۳ خرداد) با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری در رشت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدمحمد احمدی» امروز(دوشنبه، ۳ خرداد) در مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید برای پاسداشت یاد و نام آنان تلاش کنیم.
 
شهردار رشت با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر که برگ زرینی از هشت سال دفاع مقدس است، المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت را مورد اشاره قرار داد و افزود: این المان توسط شهرداری رشت و با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان ساخته شد.
 
وی در ادامه به ساخت یادمان شهدای گمنام در پارک ملت شهر رشت با مشارکت سپاه اشاره و ابراز امیدواری کرد: این یادمان مرداد ماه امسال به بهره‌برداری برسد.
 
احمدی با بیان اینکه شهدای ما گمنام نیستند و در حقیقت این ما هستیم که در گمنامی به سر می‌بریم تصریح کرد: هدف ما از ساخت یادمان‌ها و المان‌های شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و خاطره رزمندگان اسلام و انقلاب است.
 
گفتنی است، المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت متعلق به شهید ۲۵ساله عملیات کربلای ۴و شهید ۱۹ساله عملیات بدر است که در تاریخ ۱۲اسفند سال ۹۵در این مکان به خاک سپرده شدند.
 
 
 
کد خبر 1059756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha