برگزاری محفل قرآنی « شهدای قدس» با مشارکت قاریان بین المللی

دارالقرآن کریم در استان امام حسین(ع) از برگزاری محفل قرآنی «شهدای قدس» با مشارکت قاریان بین المللی به منظور حمایت از مسئله فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ق للأنباء، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این دارالقرآن کریم محفل قرآنی «شهدای قدس» را با مشارکت گروهی از قاریان کشورهای اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین در مبارزه ضد اشغالگران و مقاومت شجاعانه آنها و اهدای ثواب آن به شهدای فلسطینی که در دفاع از مسجد الاقصی به شهادت رسیدند، برگزار شد.

 

این محفل قرآنی به همت مرکز تبلیغات بین المللی قرآنی دارالقرآن آستان امام حسین(ع) که مسئولیت برگزاری محافل بین المللی قرآن را برعهده دارد، برگزار شد. بنیاد رسانه ای دیجیتال امام حسین(ع) این محفل را به طور مستقیم از طریق شبکه های مجازی پخش کرد.

 

در این محفل «فضلان زین الدین» قاری اندونزیایی، «محمد مهدی عزالدین» قاری لبنانی، «سید جواد حسینی» قاری ایران و «اسامة الکربلایی» قاری عراقی شرکت کردند.

 

«شیخ حسن منصوری» عضو هیئت کارشناسان در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این موضع همبستگی بیانگر روح معنوی و جایگاه مقدس قبله نخست مسلمان در میان مسلمانان جهان است.

 

دارالقران کریم آستان حسینی توجه ویژه ای به فعالیت های قرانی در سطح عراق و جهان اسلام دارد تا نسل قرآنی مسلح به آموزه های الهی را پرورش دهد.

کد خبر 1059777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha