زیرساخت‌ های ارتباط مخابراتی برای ایام انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

جمالی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: در راستای فراهم شدن تسهیلات در این عرصه مهم، زیرساخت‌ های ارتباطی پایدار مخابراتی در سطح استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۳ خرداد ماه) در نشست ستاد انتخابات با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری‌ های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: استان به دلیل وضعیت توپوگرافی برای ارتباطات وضعیت خاص دارد.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه ای به کلیه دهیاری ها و شهرداری ها برای منع عملیات حفاری از دو هفته قبل از انتخابات تا پایان انتخابات ارسال شود.
 

وی بر رصد و پایش تحرکات انتخاباتی از سوی نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: تخلفات و جرائم انتخاباتی به صورت ویژه توسط پلیس رصد و کنترل می شود.
 

جمالی بر انجام گشت ها و بازدید ها تعمیری از سوی مخابرات استان تاکید کرد و خواستار آسیب شناسی پوشش آنتن دهی شعب اخذ رای در سطح استان شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان نشست مشترک با شرکت های مخابراتی داشته باشد، گفت: استان در تایید صلاحیت افراد در کشور جزو استان های شاخص بوده و باید پیش بینی فضای باز برای سخنرانی های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی صورت گیرد.
 

«فتاح محمدی» نیز در این نشست تعداد افراد ثبت نامی در انتخابات شورای شهرهای ۱۸ گانه استان را ۷۱۷ نفر برشمرد و گفت: ۳۹ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در استان انصراف دادند.
 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی برای ۹۶ کرسی اصلی با هم به رقابت می پردازند، عنوان کرد: جمعا۷۰ نفر در هیئت نظارت و اجرایی رد شدند که در هیئت نظارت استان این ۷۰ نفر به ۷ نفر تقلیل یافت.
 

محمدی با تاکید بر اینکه ۹۹,۹ از این افراد تایید صلاحیت شدند، بیان کرد: در هیئت نظارت بخش نیز ۹۵ درصد تایید صلاحیت شدند.

کد خبر 1059790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha