لزوم نصب صندوق ‌های پستی روستاها در نزدیکی مدارس

کامرانی گفت: باید در صورت امکان صندوق ‌های پستی در مناطق بیشتری از روستاها در نزدیکی مدارس نصب شود تا اعضای مکاتبه ‌ای با سهولت و سرعت بیشتر موفق به ارسال و دریافت نامه ‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید‌رضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در جلسه مشترک مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره پست فارسبا اشاره به فعالیت کتابخانه‌ های پستی و خدمت‌ رسانی به کودکان مناطق روستایی و محروم گفت: باید در صورت امکان صندوق ‌های پستی در مناطق بیشتری از روستاها در نزدیکی مدارس نصب شود تا اعضای مکاتبه ‌ای با سهولت و سرعت بیشتر موفق به ارسال و دریافت نامه ‌هایشان شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: با توجه به شعار سال و نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب، تولید محتوا، پشتیبانی و مانع ‌زدایی برای مخاطب کودک و نوجوان وظیفه‌ کانون و تمامی مسئولان است. 

«مهدی آزادی» نیز در این جلسه گفت: در دنیای امروز،  گستردگی رسانه و پیشرفت تکنولوژی با همه چالش‌ ها و تغییرات ارتباطی باعث تغییر ذائقه مخاطب هم شده است اما این گستردگی دلیلی بر غفلت از فعالیت‌ های نوستالژیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نمی ‌شود.

مدیر کل اداره پست استان فارس تاکید کرد: در دنیای امروز که کودکان ونوجوانان آماج بمباران اطلاعاتی حتی هستند، باید جایگاه کانون را شناخت و به مطالبات آن پاسخ داد و بنابراین اعتقاد دارم که باید در کنار شما و با هدف انجام مسئولیت و وظیف ه‌ای که بر عهده دارید، گام برداریم.

کد خبر 1059804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha