امر به معروف و نهی از منکر کوتاه نیامدن در برابر حق است

فرمانده سپاه روح الله و رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان مرکزی گفت: خداوند آمران به معروف را امر به گفتن حقیقت و صبر کرده است و ما باید در گفتن حق کوتاه نیاییم و در مقابل باطل بایستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه روح الله و رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان مرکزی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کمیجان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرماندرای برگزار شد، به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و سنت اشاره کرد.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است که باید همگان به این امر مهم توجه جدی داشته و آنرا در زندگی خود نیز به کار گیرند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: نقش هر مسلمان در تعیین سرنوشت جامعه و تعهدی که باید در پذیرش مسئولیت های اجتماعی داشته باشد، ایجاب می کند که او ناظر و مراقب همه اموری باشد که پیرامون وی اتفاق می افتد.


فرمانداران شهرستان های کمیجان و خنداب در ادامه این جلسه به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پرداختند.


یوسفی، رئیس اداره آموزش و پرورش کمیجان و فتحی رئیس آموزش و پرورش خنداب در حوزه دانش آموزی گزارش برنامه های امر به معروف و نهی از منکرخویش را ارائه نمودند.


گفتنی است، در ادامه این جلسه اعضای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کمیجان و خنداب هر یک ضمن ارایه برنامه های خود در راستای ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 105981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha