ثابت قدم ماندن در حق و حقیقت وظیفه شیعیان در عصر غیبت است

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ثابت قدم ماندن در حق و حقیقت از وظایف شیعیان در عصر غیبت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام محمد ذبیحی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی عصر روز گذشته (24 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: وظایف منتظران و شیعیان در عصر غیبت انتظار فرج است.


وی با اشاره به اینکه از دیگر وظایف شیعیان در عصر غیبت این است که بر آنچه از حق و حقیقت به او رسیده ثبات قدم داشته باشد، ادامه داد: ما باید در همه حال سرباز آماده در رکاب آن حضرت بوده و همواره در خدمت ایشان باشیم.

 

حجت الاسلام ذبیحی با بیان اینکه ثواب انتظار فرج مانند کسی است که در رکاب رسول گرامی اسلام (ص) به درجه شهادت نایل آید، افزود: حضرت مهدی (عج) به شیعیان خود عشق می ورزد و دوستدار آنان است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: آنچه در روایات زیاد سفارش شده است انتظار فرج است و ما باید ارتباط معنوی خود را با امام زمان (عج) حفظ کرده و با عمل به دستورات آن حضرت انتظار فرج به معنای واقعی ثابت و مستدام نگه داریم.


وی بیان کرد: باید خصوصیات منتظران واقعی را بدانیم و این خصوصیات را در خود عملی کنیم تا در دنیا از پیروان آن بزرگوار بوده و در آخرت نیز سعادتمند باشیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: فرج یعنی نصرت و پیروزی و گشایش و مقصود از نصرت و پیروزی حکومت عدل علوی بر حکومت های کفر و شکر و بی داد است و حکومت عدل گستری که به رهبری امام عصر(عج) تشکیل می گردد.

 

حجت الاسلام ذبیحی خاطر نشان کرد: انتظار فرج تحقق یافتن این آرمان بزرگ و جهانی است و منتظر حقیقی کسی است که حقیقتا خواهان تشکیل چنین حکومتی باشد.


وی افزود: منتظر واقعی باید در درجه اول شناخت نسبت به آن حضرت داشته باشد چرا که هر چه شناخت کاملتر گردد شور و اشتیاق و ارادت و محبت شیعه آگاه نسبت به آن حضرت زیادتر می شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه منتظران ظهور باید  آمادگی کامل داشته باشند، بیان کرد: این آمادگی با تهذیب نفس و محکمتر کردن پیوند با ولایت محقق می شود.


گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمد میرزایی تقدیر و حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح لله معرفی شد.


پایان پیام/

کد خبر 376355

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha