ترویج روحیه همبستگی از عوامل مهم موفقیت در اردوهای هجرت است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ترویج روحیه همکاری و همبستگی از عوامل مهم موفقیت در اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، شامگاه گذشته در مراسم افتتاح طرح هجرت سه سپاه ناحیه اراک که در هنرستان خوارزمی این شهر برگزار شد، گفت: طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی بستری مناسب برای شکوفایی استعداد جوانان و آمادگی آنان برای حضور در جامعه است.


وی هدف از برگزاری طرح بسیج سازندگی را کمک به دولت در اجرای طرح های ملی، منطقه ای، ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، ایجاد روحیه خود باوری در جوانان، توانمند سازی جوانان برای حضور در جامعه وکسب موفقیت های گوناگون به فرمان مقام عظمی ولایت عنوان کرد.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری این طرح زمینه خوبی در جهت آشنایی نوجوانان و جوانان با مشاغل و آگاهی از استعدادهای خویش است، افزود: جوانان با حضور در طرح هجرت به صورت عملی وارد عرصه کار شده و با همت خویش نسبت به سازندگی کشور اقدام می کنند.


سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه باید در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم، ادامه داد: به کارگیری نیروهای جوان مومن، متعهد و متخصص در عرصه های گوناگون در بسیج سازندگی گامی موثر در جهت تحقق این مهم است.


وی طرح اردوهای هجرت بسیج سازندگی را مصداق بارز توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و گفت: مقام عظمی ولایت در دیدار با جوانان توانمند و جهادگران عرصه بسیج سازندگی کشور، ایمان و تقوی، بصیرت و آگاهی بسیج سازندگی را مهم ترین دلیل حرکت پرشور ملت ایران به سمت فتح قله های رفیع پیشرفت و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند.


سردار ابوحمزه اظهار کرد: سال گذشته 85 هزار و 567 نفر روز در منابع طبیعی و کشاورزی، 9 هزار و 373 نفر روز در بخش فنی و محرومیت زدایی، 11 هزار و 580 نفر روز در آموزش سلامت، دو هزار و 770 نفر روز در راستای اعزام تیم های بهداشتی و درمانی درقالب اردوهای جهادی در این استان کار انجام شده است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت 3 امسال به صورت یک، 10 و 15 روزه برگزار می شود، تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان و دانشجویان بسیجی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام و خدمات و فعالیت های لازم را در این مناطق انجام می دهند.


پایان پیام/

کد خبر 148404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha