تلاش کارگران در جبهه های کار و تلاش ستودنی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تلاش کارگران در جبهه های کار و تلاش ودفاع از انقلاب اسلامی ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی (9 اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری که در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهر برگزار شد، ضمن تبریک نهم اردیبهشت، سالروز بسیج کارگری و گرامیداشت یاد و خاطره شهید برونسی، (شهید خاص قشر کارگری) گفت: کارگران در انقلاب اسلامی دو جبهه کارو تلاش و حفاظت و حراست از منطقه و مرزهای ایران اسلامی را پیش رو داشتند.


وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به برکت حضور اقشار مختلف در کنار هم در دو جبهه پیروز بود، افزود: کارگران ایران اسلامی همواره همگام و همراه با دیگر ملت ایران اسلامی در عرصه های مختلف حضور پر رنگ داشته و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.


این مقام مسوول ادامه داد: آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون تلاش ها، زحمات و از خودگذشتگی بزرگمردانی است که در عرصه خدمت به نظام با تمام توان ایستادگی کردند و در قشر و طبقه ای از انقلاب خود حراست کردند.


سردار صدیقی در بخش دیگری از سخنانش به دوران بعد از انقلاب و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای ضربه زدن به این نظام ولایی بکار گرفته اند که هوشیاری و بیداری ملت ایران توطئه های آنان را خنثی می کند.


وی، اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی از لحاظ اقتصادی بکار گرفته اند اما کارگران و مدیران و مسوولان این نظام ولایی با فعالیت ها و تلاش خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: کارگران علاوه بر حضور در محیط های کاری در صحنه های نبرد هم حضور یافتند و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

 

سردار صدیقی به پیشرفت های کنونی ایران اسلامی در عرصه های مختلف تولیدی و خدماتی اشاره کرد و گفت: با تلاش قشر فرهیخته کارگر امروز در کشور از نعمت برق، جاده و بسیاری از خدمات دیگر بهره مند هستیم.


گفتنی است در این مراسم از کارگران نمونه، صاحبان مقالات برتر، مبتکر استانی و دو فرمانده پایگاه با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 363134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha