تاسیس سپاه پاسداران نشان از بینش و آینده نگری امام راحل(ره) دارد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از بینش و آینده نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (ره) دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی (3 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اراک که در سالن اجتماعت بسیج اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات شایسته سرهنگ پاسدار میرکمالی گفت: سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس نقش بی بدیلی در شناسایی و خنثی سازی توطئه دشمنان و همچنین دفاع از مرزهای کشور را بر عهده دارد.


وی با اشاره به اینکه توطئه هایی جدیدی پس از پیروزی انقلاب نظام اسلامی را تهدید می کرد، اضافه کرد: این توطئه ها و کارشکنی ها در آن زمان سبب شده تا امام خمینی(ره) فرمان تاسیس این نهاد خدمتگذار را بدهد.


سردار صدیقی در بخش دیگری از سخنانش به نقش بی بدیل سپاهیان در دفاع از کیان نظام اشاره کرد و بیان کرد: امام خمینی(ره) بعد از گذشت چند سال از تاسیس سپاه با توجه به شرایط کشور دستور تشکیل نیروهای هوایی، دریایی و زمینی را در سپاه داد که این امر درنیز نشان از بینش قوی و روشنگری ایشان است.


این مقام مسوول اضافه کرد: بعد از انقلاب نیز سپاه با ورود در عرصه های عمرانی، خدمات بسیاری را داشته که همواره نیز شاهد این خدمات در سراسر نقاط ایران اسلامی به دست نیروهای بسیجی هستیم.


وی با بیان اینکه ایران اسلامی تنها حکومت دینی در دنیاست که بر اساس شرع مقدس اسلام و قرآن اداره می شود، گفت: حفاظت از این حکومت دینی بر عهده سپاه پاسداران بوده و سپاهیان نیز برای دفاع از کیان ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به توطئه اه و شبیخون فرهنگی دشمنان بیان کرد: تقویت بصیرت و بیداری خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی امروز با بکارگیری توطئه های فرهنگی در صدد مقابله با ارزش های دینی و اسلامی هستند، ادامه داد:جوانان برومند ایران اسلامی با هوشیاری این توطئه ها را خنثی کرده و بار دیگر پیروز میدان می شوند.


گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات شایسته سرهنگ پاسدار عطا الله میر کمالی تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد رضا رضایی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه اراک معرفی شد.


پایان پیام/

کد خبر 361422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha