اجرای بیش از ۲۰۸ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی سپاه روح الله گفت: بیش از ۲۰۸ برنامه جهت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار اسماعیل غلامی، مسئول روابط عمومی سپاه روح الله به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت بزرگداشت و تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اشاره به برخی از شاخصه های اخلاقی شهید مطهری افزود: موقعیت شناسی شهید مطهری ازجمله شاخصه هایی است که این شهید عالم از آن بهره مند بوده، جریان شناسی جریان های انحرافی و روش برخورد با آنان، خط شناسی، آسیب شناسی و نیز داشتن دغدغه دینی و شجاعت از دیگر شاخصه های مهم اخلاقی وی است.


وی به عناوین و روزشمار هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 12 اردیبهشت آغاز و تا 18 اردیبهشت با شعار مطهری، شهید فرهنگ جهادی و جهاد فرهنگی ادامه دارد.


غلامی ادامه داد: روز جمعه 12 اردیبهشت ماه جاری با شعار مطهری، عدالت و انتظار، شنبه 13 اردیبهشت ماه با شعار مطهری، بصیرت، وحدت و بیداری اسلامی، یکشنبه 14 اردیبهشت مطهری، عزم ملی در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، دوشنبه 15 اردیبهشت مطهری، خانواده و تربیت اسلامی، سه شنبه 16 اردیبهشت مطهری، فرهنگ و تمدن اسلامی، چهارشنبه 17 اردیبهشت مطهری، اخلاق اسلامی و دین مداری، پنجشنبه 18 اردیبهشت مطهری، تفکر اسلامی و آزاد اندیشی نامگذاری شده است.


وی، در ادامه با اشاره به اجرای بیش از 180 برنامه در رده های بسیج و 28 برنامه در رده های مختلف سپاه افزود: جهت ارج نهادن به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برنامه های تجلیل و بزرگداشت در تمامی رده های سپاه روح الله برگزار می شود.


مسئول روابط عمومی سپاه روح الله با اشاره به بخشی از برنامه های این هفته گفت: ویژه برنامه استانی گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طائب برگزار می شود.


وی ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی ـ اعتقادی در تمامی حوزه های مقاومت سراسر استان، نشست های ویژه صالحین در پایگاه های مقاومت و دیدار با خانواده شهدای عقیدتی و روحانی در طی هفته عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های این هفته است.

 

غلامی افزود: فراخوان مقاله با موضوعات تعلیم و تربیت و فرهنگ جهادی در سطح تمام رده های سپاه و بسیج، عطرافشانی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های شاخص در هفته عقیدتی سیاسی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 363835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha