نیرو های مسلح پشتوانه نظام و انقلاب هستند

خبرگزاری شبستان: ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان گفت: امروز ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای بسیج مردمی پشتوانه نظام و انقلاب و در خط اطاعت بی چون و چرا مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام  عباس مقدسیان، ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان ظهر امروز(29فروردین) درسخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد اظهار داشت:افسران ارشد ارتش از سال 42 با روحانیون و علما در ارتباط بوده است.

 

 ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان گفت: امروز اگر آمریکا پای میز مذاکره با ایران می نشیند به دلیل وجود قدرت های مردمی و توان ارتش و دیگران نیروهای مسلح کشور است.

 

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی را از لحاظ تاریخی در سه مقطع  زمانی" از سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی"، "بعد از پیروزی انقلاب و دوران جنگ "و گپس از دوران جنگ تاکنون" می توان مورد بررسی قرار داد، گفت: ارتش در مرحله دوم خود یعنی از 22 بهمن 57 وظیفه ای مقابله  با دسیسه های دشمنان انقلاب  را نیز بر عهده گرفت.

 

حجت الاسلام مقدسیان افزود: امروز  ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای بسیج مردمی و پشتوانه نظام و انقلاب و در خط اطاعت بی چون و چرا در مقابل مقام معظم رهبری است و  چنین ارتشی نمونه ای در جهان ندارد.

 

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان گفت: به رقم اینکه حدود 60 هزار مستشار آمریکایی  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ارتش وجود داشت آنها نتوانستند دین را از ارتش جدا کنند بنابراین شما مردم  شک نداشته باشید اگر ارتش در کنار انقلاب نبود انقلاب در سال 57 به این راحتی ها پیروز نمی شد.

 

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان با بیان اینکه ارتش در هشت سال دفاع مقدس بیش از 50 هزار شهید که این شهدا همه افراد بزرگی بودند  تقدیم انقلاب کرد،افزود: از جمله این شهیدان بزرگ شهید صیاد شیرازی بود که بعدها توسط ضربه خوردگان انقلاب و نظام شهید شد.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 359686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha