حلقه های صالحین طرحی برای تحول تربیت نسل جوان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)چهارمحال وبختیاری، گفت: حلقه های صالحین طرحی است که در تمام اقشار بسیج جهت ایجاد تحول فرهنگی و عقیدتی و تربیت نسل جوان و میان سال بوجود آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری، امروز(22بهمن)در جمع مسئولین استان، ائمه جمعه و جماعات، بسیجیان حلقه های صالحین که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس، صادقانه به کشور خدمت کرد و تاریخ بسیار بزرگی را به ثبت رساند.


وی، پدیده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهمترین پدیده های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی معاصر دانست و افزود: این پدیده بزرگ، برآمده از انقلاب اسلامی ملت ایران است، انقلابی که بر مبانی و تفکر ناب دینی و اندیشه و عزم ملت ایران استوار است.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، با اشاره به اهمیت بصیرت و معرفت دینی در جامعه علمی کشور افزود: حلقه های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی در حوزه هایی که انجمن های علمی شکل نگرفته و یا ضعیف هستند شروع به کار کرده است.


سردارسلیمانی، صدور انقلاب اسلامی را به برکت دفاع مقدس دانست و گفت: صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیا به برکت حضور با اخلاص بسیجیان چه در جبهه و چه در پشت جبهه های نبرد حق علیه باطل بود و این عزیزان با شناخت زمان و مکان توانستند مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهند.


وی افزود: توجه به این امر ضروری است که انقلاب اسلامی حاصل جمع دو نیروی عظیم در اراده ملت ایران بود: اولاً نیرویی که برخاسته از اسلام خواهی و ارزش گرایی مردم بود و در برابر سیاست های ارزش زدایانه رژیم وقت قرار می گرفت و ثانیاً نیرویی که در مخالفت با سالیان دراز حکومت استبدای در ایران شکل گرفته بود و طبق آن مردم ایران خواهان به دست گیری سرنوشت خویش و رهایی از حکومت های مستبد بودند. این دو نیروی عظیم با رهبری امام راحل(ره) در جهت ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ساماندهی شدند.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، تصریح کرد: مشکل ترین گره ها با درایت و برنامه ریزی صحیح تاکنون در کشور بازشده و ماهیت حرکت انقلاب اسلامی بر اساس همان خط و اهدافی بوده که امام راحل(ره) ترسیم کرده است.


سردارسلیمانی گفت: قدرت و اقتدار بسیج موجب شده تا تمام دشمنان کنار هم جمع شوند و تمام توان خود را در زمینه های سیاسی و اقتصادی به کار گیرند تا شاید بتوانند جلوی حرکت پیش رونده جمهوری اسلامی را بگیرند.


وی تأکید کرد: سازماندهی بسیج در تمام طیف های مختلف جامعه باعث شده در هر زمینه ای وارد شود و توان مقابله با هرگونه حرکت دشمن را به راحتی بتواند نه تنها دفع کند بلکه بالاتر از آن با آنها مقابله نماید.


پایان پیام/
 

کد خبر 352598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha