اندیشه های شهید مطهری در بین جوانان تبین شود

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای 400 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان خبر داد و گفت: اندیشه های شهید مطهری باید در بین جوانان تبین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز(10 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه شهید مطهری اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای تبین اندیشه های این استاد در بین جوانان است.


وی از شهید مطهری به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و افزود: کتاب های شهید مطهری می تواند مشکل گشای بسیاری از سوالات و شبهات جوانان باشد.
 

این مقام مسئول در ادامه به اجرای 400 عنوان برنامه از سوی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و افزود: این برنامه ها از (12 اردیبهشت) آغاز و به مدت یک هفته در استان اجرا خواهد شد.
 

حجت الاسلام متین به حضور کارکنان سپاه در نماز جمعه این هفته اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقه حکمت مطهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و ائمه جمعه در شهرستان ها و شرکت در مراسم گلباران مزار شهدا با حضور بسیجیان از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
 

وی به برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان و فعالان عرصه تربیت و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست سرگروه‌ ها و مربیان حلقه‌ های صالیحن و کوهپیمایی بسیجیان در این هفته برگزار می شود.
 

پایان پیام/


 

کد خبر 363510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha