نظام جمهوری اسلامی قدر سرباز در ایجاد اقتدار را می‌داند

خبرگزاری شبستان: رییس عقیدتی سیاسی صنایع دفاع با اشاره به نقش سرباز و نیروهای نظامی در ایجاد اقتدار در کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی قدر سرباز را در ایجاد اقتدار می‌داند.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام ابراهیمی رییس عقیدتی سیاسی صنایع دفاع در پنجمین جشنواره سرباز جوان و دومین جشنواره فرماندهان نمونه گفت:‌سربازان و نظامیان برای هر کشوری زینت هستند و راههای امنیت به انها ختم می‌شود و قوام رعیت جزء این دسته محقق نمی‌شود این جملات یکی از فرازهای نهج البلاغه است که در آن امام علی (ع) به اهمیت جایگاه سرباز می‌پردازد.

 

وی افزود: سربازان نقش بسیار اساسی در امنیت یک کشور دارند و موجب اقتدار نظام ایران هستند و در هر نظامی پارامترهای زیادی برای اقتدار و استحکام ان نظام وجود دارد که مسایل سیاسی اقتصادی و فرهنگی و همچنین مساله نظامی سهم مهمی از این را به خود اختصاص می دهد.

 

وی با بیان اینکه اگر حکومتی از نظر قدرت نظامی ضعیف باشد دیگران می خواهند به او آقایی کنند افزود: براساس ایه شریفه قرآن ما باید قومی باشیم تا لحظه‌ای دشمن فکر تعدی نکند به همین منظور تجهیزات و نیروی انسانی در این موضوع اهمیت فراوانی دارد.

 

وی ادامه داد: ازوظایف وزارت دفاع قرار دادن امکانات و تجهیزات در اختیار نیروهاست باید ارزش خدمت در نظام اسلامی را دانست البته نظام اسلامی هم قدر شما را در ایجاد اقتدار می‌داند.

 

وی با اشاره به نقش انس با قرآن و محبت اهل بیت در هدایت افراد اظهار کرد: به همین منظور 40 نفر از نیروهای وزارت دفاع حافظ جزء سی ام شدند و در کنار این امر باید به امر ورزش در برنامه‌ها توجه داشت.

پایان پیام/
 

کد خبر 359078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha