اعزام 20 هزار زائر از استان مرکزی به مرقد امام (ره)

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام 20 هزار نفر زائر از استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در روز رحلت خبر داد.

سرهنگ محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، ضمن تسلیت به مناسب سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده 20 هزار زائر از استان مرکزی برای شرکت در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام شدند.

 

وی از حضور اقشار مختلف مردم، ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در این مراسم خبر داد و افزود: هیچ مشکلی در اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام خمینی(ره) وجود نداشته و زائران این استان از شامگاه گذشته برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اعزام زائران برای حضور در مرقد مطهر امام راحل، براساس سهمیه ابلاغ شده از سطح شهرستان های مختلف استان انجام شد، ادامه داد: به همین منظور پنج کمیته برای برنامه ریزی و برگزاری هر چه بهتر این مراسم در استان تشکیل شده است.

 

گلشن زاده ادامه داد: کمیته های فرهنگی، پشتیبانی، حمل و نقل و ترابری، بهداشت و درمان و امنیتی از جمله این کمیته ها بود که برنامه ریزی های لازم را در خصوص اعزام زائر و برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) انجام داده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تیم های امدادی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای پلیس راهور به عنوان همراهان کاروان اعزامی استان، زائران مرقد خورشید انقلاب را دراین سفر همراهی می کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر همگان واجب است، ادامه داد: همه باید در راستای تبیین اندیشه ها و آرمان های این بزرگ مرد تاریخ تلاش کرده و در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های سالگرد ارتحال گام برداریم.


پایان پیام/
 

کد خبر 373605

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha