برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در کانون های مساجد قزوین

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستاندر قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) روحیه مبارز و جهادی در راه خدا داشتند که این امر نیز ریشه در بینش اعتقادی، تربیت خانوادگی و شرایط سیاسی و اجتماعی طول زندگی ایشان داشت.
 

وی ادامه داد: مبارزات امام خمینی (ره) از ابتدای نوجوانی آغاز و مسیر تکاملی آن به موازات ابعاد روحی ایشان و از یک سو نیز با توجه به اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران و جوامع اسلامی ادامه یافت.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: نقش امام خمینی (ره) در روشن ساختن اهداف واقعی رژیم شاه و گوشزد کردن رسالت خطیر علما و حوزه های علمیه کارساز بود و پیروی از خط امام و اندیشه ایشان، موجب عزت و سربلندی برای جامعه ایران اسلامی شد.
 

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های امام خمینی (ره) رابطه عزتمندانه با کشورهای جهان بود، ایستادگی در برابر زورگویان و مستبدان عالم از ویژگی های بارز شخصیت سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود و مبارزه با صهیونیست جهانی و به ذلت کشیدن اعتبار آنها، تبیین شخصیت، سبک زندگی، جایگاه اجتماعی و سیاسی برای نسل امروز یک ضرورت است.
 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در مراسمی مقام آن امام بزرگوار را گرامی می دارند.
 

وی یادآور شد: ارسال پیامک تسلیت و شناساندن ویژگی های امام خمینی (ره)، اهداء ثواب تلاوت قرآن کریم به روح بلند امام و شهدای قیام 15 خرداد، برگزاری مراسم سخنرانی با عنوان امام خمینی (ره) و نقش فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورها، محفل انس با قرآن، استقبال از کاروان های پیاده هموطنان تبریزی، مسابقه اینترنتی وصیت نامه امام، شرکت در مراسم ارتحال در مرقد مطهر و نمایشگاه عکس از فعالیت های سیاسی امام از جمله برنامه هایی است که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توسط دبیرخانه کانون های مساجد استان اجرایی می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 373332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha