تجدید میثاق اهالی مسجد با آرمان های امام خمینی(ره)

خبرگزاری شبستان: اهالی مساجد استان مرکزی شامگاه گذشته به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، اعضای کانون های مساجد استان مرکزی شامگاه گذشته (13 خرداد) برای شرکت در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) همراه با دیگر مردم استان به مرقد آن بزرگ مرد تاریخ اعزام شدند.


بنا بر این گزارش شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان کرده وعلاوه بر شرکت در این مراسم به سوگواری و عزاداری پرداخته و از سخنان رهبر انقلاب، رئیس جمهور و سید حسن خمینی نوه امام نیز بهره مند می شوند.


این گزارش می افزاید: به همین مناسبت گروهی از اعضای کانون های مساجد استان مرکزی نیز در قالب اردوی یاد یار به بیت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین اعزام شدند.

 

بر اساس این گزارش اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در روز چهاردهم خرداد در قالب اردوی بزرگ فرهنگی یادیار به بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین اعزام شده و با حضور در بیت حضرت امام خمینی(ره) ضمن بهره مندی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم اعضای کانون های مساجد خمین، ‌ساوه و شازند با حضور در میدان 15خرداد به سمت بیت تاریخی امام خمینی(ره)‌ محل برگزاری مراسم حرکت کرده و به عزاداری و سوگواری پرداختند.


گفتنی است مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان خمین با حضور مسئولان استانی و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بین تاریخی ایشان در خمین برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 373602

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha