برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در 253 مسجد استان همدان

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در 253 مسجد سراسر استان همدان خبرداد.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مراسم یادبود بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی ایران در 253 مسجد استان برگزار می شود.


وی، نهضت امام خمینی(ره) را یک نهضت فرهنگی دانست و افزود: این نهضت فرهنگی در درون خود با اهداف بلندی عجین بود که خواهان عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی است.


وی با اشاره به اینکه این برنامه های سالروز ارتحال امام (ره) به صورت خودجوش برگزار می شوند، تصریح کرد: علاوه بر این در هیئت های عزاداری محله های مختلف نیز ویژه برنامه هایی در ارتباط با این روز برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مراسم 14 خرداد در بیش از 230پایگاه مقاومت شهرستان همدان برگزار می شود، اظهارداشت: برگزاری حلقه های صالحین و نشست های بصیرتی در راستای تبیین اندیشه های امام راحل در سطح این پایگاه ها برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام سید فاضلیان گفت: همچنین از سوی سازمان شورای تبلیغات اسلامی همدان 153 عنوان برنامه محوری در روز 14 و 15 خرداد ماه جاری در سطح استان برگزار می شود.


وی افزود: بیداری اسلامی، تحولات مهم منطقه با محوریت پیروزی مسلمانان و خواری و زبونی قدرت‌های استکباری، پیشرفت‌های چشمگیر علمی، اقتصادی و پیشتازی ملت ایران در عرصه‌های گوناگون علمی، همه و همه به برکت نصایح خردمندانه رهبر انقلاب است.


وی ابراز کرد: تکلیف امروز همه ما، پیروی از راه امام‌خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، حفظ ایستادگی و همبستگی در برابر دشمنان، تداوم سیاست‌های استکبارستیزی و تلاش در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی با حفظ عزم ملّی و مدیریت جهادی است.


پایان پیام
 

کد خبر 373197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha