طرح تلاوت نور در بیش از سه هزار مسجد استان اصفهان اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با تاکید بر گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از اجرای طرح تلاوت نور در بیش از سه هزار مسجد استان خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: امام خمینی(ره) بنیا‌نگذار یک نهضت بزرگ بودند و رحلت ایشان واقعه غم‌انگیزی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.


وی ادامه داد: امام خمینی(ره) ارتقای انسانیت و مبارزه با ظلم و جور را مهم ترین هدف خود می دانستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند.


حجت الاسلام معتمدی افزود: امام خمینی(ره) حرکت در مسیر روشن بندگی و اخلاص را برای همه مردم جهان به ویژه مسلمانان رقم زد و امروز بر ماست که یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.


وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان اصفهان همچون سال های گذشته مراسم ارتحال امام(ره) و شهدای "15 خرداد" را گرامی می دارند، تصریح کرد: به همین منظور همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) و پنجاه و یکمین سالگرد قیام "15 خرداد"طرح تلاوت نور در بیش از سه هزار مسجد استان اصفهان اجرا و ثواب آن به روح پرفتوح امام(ره) و شهدای قیام "15 خرداد" هدیه می شود.


حجت الاسلام معتمدی، اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، برگزاری مراسم های سخنرانی و عزاداری در کانون های مساجد استان، ارسال پیامک های گرامی داشت سالگرد ارتحال امام و شهدای "15 خرداد"، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست های تخصصی پیرامون شخصیت امام(ره) با حضور اساتید بر جسته حوزه و دانشگاه را از برنامه های کانون های مساجد استان اصفهان به مناسبت ایام "14 و 15 خرداد" عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 373271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha