برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد جامع ایلام

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در بیانیه ای از عموم مردم ولایی استان برای حضور در آیین های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای شگرف در تاریخ معاصر است که با عنایت خاص خدای تعالی و به دست حماسه ‌آفرین بی بدیل قرن و بت‌شکن زمانه، حضرت امام خمینی (ره) حادث شد و ‌اکنون به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

این بیانیه ادامه می دهد: در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و در حافظه تاریخی ملت مؤمن و مبارز ایران برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر، آن مرد تاریخ‌ساز عجین گشته و پیوندی ناگسستنی دارد.


این بیانیه تصریح می کند: اینک چهاردهم خرداد، روز عروج ملکوتی آن پیر سفر کرده است و حدیث ماندگار عشق ملتی است به امام خود که بزرگ پرچمدار عدالت و حقیقت درقرون اخیر بود، همان پرچمی که امروز در دست جوانان مسلمان منطقه، به تبرک و تبعیت دست به دست می‌شود.


در این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در آستانه فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ایام، از امت مسلمان ولایت محور و غیور استان ایلام برای حضور در آیین های گرامی داشت ارتحال امام(ره) دعوت می کند.


این بیانیه می افزاید: مردم استان با حضور گسترده، انقلابی و متعهدانه خود در ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 بار دیگر با آرمان‌های بلند آن عزیز سفرکرده، مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی ) و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی تجدید میثاق نموده و بار دیگر حول محور ولایت‌فقیه، این عمود مستحکم خیمه انقلاب و سنگر خلل ناپذیر انقلاب اسلامی بار دیگر وحدت و همدلی و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.


در پایان این بیانیه آمده است: مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در شهر ایلام روز چهارشنبه 14 خرداد 93 ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع این شهر ایلام با سخنرانی حجت الاسلام دکتر حسینعلی سعدی، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) و معاون حضرت آیت الله مهدوی کنی و مداحی حاج محمد علی قربانی برگزار می شود.


گفتنی است، حرکت کاروان و دسته جات عزاداری ساعت 9 صبح از میدان شهید کشوری تا مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 372959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha